18 november 2010

Genom ruttet.

Jag vet, jag vet. Det var länge sedan jag skrev det här inlägget: en inofficiell målsättning & give away Men den senaste tiden har varit den fysiskt mest galna tid i mitt liv. Nu kanske det börjar gå tillbaka till det normala. Och tänkte att jag skulle ta tag i att skicka iväg tre disktrasor till några av de som svarade på min fråga om vad de vill läsa mer av i bloggen. Jag har öppet tills på söndag, så har du någon mer som har en kommentar, skriv en rad och så kanske även du får en trasa. Japp!

Och igen förlåt för att jag helt har hållt tyst om lill-tävlingen, så himlans dåligt av mig, men jag skyller på skolan!

1 kommentar:

  1. Jag vill mest ha mer! Kanske lite mer hur det går till när du gör saker skulle vara roligt. Disktrasorna är toksöta.

    SvaraRadera